TCA-enquête 2015

Wolkjes
Beste leden van Trial Club Apeldoorn,

Als bestuur van TCA willen we graag weten wat we kunnen verbeteren, vandaar:

deze > Enquête(2015) <

 

Beantwoorden:  typ je antwoorden ertussen en verstuur naar enquete@tcapeldoorn.nl   (!!)
Ieders (!) reactie wordt op prijs gesteld!
Graag vóór 1 oktober retour & reuze bedankt voor je medewerking !!

TCA Actief & Goed idee: kom ermee!

Vanuit het bestuur hebben we al enkele wensen, die we op termijn willen realiseren:

  • terras-overkapping (wordt al aan gewerkt)
  • raam in kantine zodat je zicht hebt op het terrein
  • kantine en materiaalcontainer schilderen
  • vaste water- en elektriciteitsaansluiting in de kantine
  • hekwerk langs de slootkant plaatsen
  • meer hoogteverschillen op het terrein, bijv. door
    • (extra) materiaalcontainer(s) midden op terrein (& gedeeltelijk met grond bedekken)
  • leden meer inschakelen bij klussen (anders weer steeds dezelfde zielen die opdraven), het terrein is tenslotte ieders belang
  • indien mogelijk een vaste “terrein-commissie”, “uitzetcommissie” en een “kantine-commissie”
  • training van leden (vooral jeugd)

 

Met vriendelijke groet,
Het bestuur van Trial Club Apeldoorn

Oproep voor controleurs&knippers voor TCA Regio trial

Beste trial-liefhebbers,DSC_0236

De TCA Regiotrial vindt dit jaar plaats op zondag (!) 6 september,
echt hééééél graag willen we voldoende controleurs en knippers inzetten.
Vandaar de vraag of je dan hiervoor beschikbaar bent (& evt. familielid/kennis om te knippen).

–  TCA zorgt voor een aardige lunch
–  zoals zo vaak wordt het weer weer prima
–  je nu al opgeven zou echt geweldig zijn:
–> handigste = stuur een bericht naar Henk

–  graag melden of je wilt controleren of knippen en/of je een knipper meeneemt (=suuuuper)

De wedstrijd start om 13.00 uur, controleurs graag uiterlijk om 12.30 uur (= half één = 1/2 1 🙂 )
aanwezig zijn (vanwege vooraf instructie & verkennen Nonstop).
Een makkelijke opvouwbare tuinstoel meenemen is voor je eigen gemak, een plu voor de zekerheid.

Ennuh . . . . al opgegeven voor de lesdag van topper Peter van der Sluis + funtrial + BBQ??

Met vriendelijke groet,
het bestuur van TCA

Einde Seizoens BBQ – Funtrial

2014-08-16 Eindejaarsevent_204 2014-08-16 Eindejaarsevent_192

Op zaterdag 29 augustus a.s. zal onze jaarlijkse barbecue weer plaatsvinden.

Wij vinden het leuk om U, als relatie of lid van Trial Club Apeldoorn, hiervoor uit te nodigen

  • 11:00 een training van Peter van der Sluis, Nederlands Kampioen 2008.
    • Er is een 125cc Scorpa (van Elshof Trialshop) beschikbaar dus eventueel proefrijden is mogelijk.
  • 15:30 speciale (fun) clubtrial
  • 18:00 start BBQ

Tijdens de BBQ zal de prijsuitreiking plaatsvinden van het Clubtrial seizoen 2014/2015

De kosten bedragen € 7,50 tot en met 18 jaar, onder de 18 betaal je € 5,00 De drankjes zijn gratis

Indien U aan de barbecue mee wilt doen of alleen aan de lesdag, graag even een belletje of mailtje vóór 25 augustus naar
Marcel Elshof – 0313-654687

2014-08-16 Eindejaarsevent_205

Laatste Clubtrial toch afgelast!

Na onderling overleg binnen het bestuur lijkt het toch raadzaam om de laatste clubwedstrijd af te gelasten met name om de hoge (gevoels) temperatuur met daarbij de hoge luchtvochtigheid die gepaard gaat met de 62% buienkans die op dit moment wordt voorspeld.

2015-07-03 23_29_33-Weer in De Bilt - lokale weersverwachting, buien en temperatuur

Gezien de naderende vakantie periode lijkt het ons ook niet zinvol om de wedstrijd een week te verplaatsen.
Wij kunnen de eindstand dus gaan opmaken, deze zal z.s.m. worden gepubliceerd.
Maar niet getreurd want na jullie welverdiende vakantie zien wij elkaar op zaterdag 29 augustus 2015 terug tijdens de Einde Seizoens BBQ met Funtrial waar ook de kampioenen van seizoen 2014/2015 gehuldigd zullen worden.
Heb je zelf een goed idee voor de Funtrial stuur dan even een berichtje aan het bestuur
prettige_vakantie

 

Trial Demo tijdens de Dag van Aerdt.

Afgelopen zondag heeft het TCA Trial Demo Team een hele leuke Trial Demo gegeven tijdens de dag van Aerdt. De organisatie had de zaken prima geregeld, twee sloopauto’s, voldoende goede kwaliteit Euro-Pallets, boomstammen en een platte kar.

Ook de verzorging was dik voor elkaar, genoeg eten, drinken, toilet en zelf douche voorziening

Met dank aan Sjoerd, Arjen, Wouter, Roel, Mark, Oscar, Jan-Willem en Speaker Henk